how amazingly pittoresk of you

Så, äntligen handlat äggen! Jag hade plockat fram alla ingredienser till min LCHF-glass och såg sedan att jag bara hade två stycken ägg i kylen... Men nu har jag varit på äggagården och handlat in nya, stora "tuppägg". jag vet inte varför dom heter så men dom är extra stora och med två stycken äggulor inuti vilket bara gör allt man bakar fluffigare och godare.        
                                             
                                                                                                                                                                                 Jag lägger ut det goda receptet på glassen senare, Björnbär/hasselnöt, yoghurtglass!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0