how strange is this

Igår så stack vi 25-30 pers till köpenhamn med privatbuss, men det slutade med att Matilda och jag kollade in några butiker på ströget och solade medans alla andra ville uppleva det lite mer kulturella... Vi hamnade uppe på taket av (nu har jag glömt vad det heter) ett köpcentrum, där dom hade picnictema ute på balkongen, så man kunde beställa korgar fyllda med smarrigheter, men i värmen så räckte det med vars ett glas kylt vitt vin, som vi fick i små söta plastmuggar! 
- Hit ska jag lätt igen - 
 
 
Så här ser hissarna upp till taket ut, aldrig att jag är höjdrädd men det var lite läskigt att åka så pass snabbt upp till takvåningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0