Johan and nyström, finally

Nu har jag äntligen varit ute på Johan och Nyströms kontor i Malmö. Vi har valt ut vilka bönor vi skulle ha till bryggkaffet i det nya Choco Mania cafét på Emporia som öppnar i Hyllie snart!
Det blev mörkrostade bönor, så lite kraft i det men ändå fruktigt, och sen får vi se om vi byter till ett mer sofistikerat kaffe när vi har kommit in i dessa bönorna. Så vi är väldigt nöjda med besöket hos dom, och jag vet inte hur dum man kan va som inte tog med sig kameran!! Utsikten var också en syn från kontoret, och maskinerna dom hade. Men den 18de ska vi, personalen dit för att komma in i maskinen vi har beställt och bönorna som är till espresson, så då ska jag lätt ta med mig kameran, lovar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0