Still a bit to early for me

Idag blev det sen men god frukost. Jag älskar att göra purjolöksomelett med solros och pumpafrön, hur gott som helst! Det blir en stor klick creme fraiche på det med, det är något smo jag skulle kunna äta en hel burk av.
 
Men nu är det tillbaka till att jobba framför datorn. Där behövs facebooksidan för företaget uppdateras och hemsidan måste öppnas så snart som möjligt, bara lite bilder och text som ska in under flikarna.
 
Jag vill inte ens tänka på alla de sakerna som måste fixas innan första VIP kvällen på Emporia, den 23, det är väldigt snart. Imorgon komer kollegorna och jag vara runt i Malmö som idioter för att samla ihop dom sista sakerna. 
- Kan man stänga av tankarna en stund, det hade varit skönt i bara 10 minuter i alla fall...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0